בית / העצמה / איך להצליח עם גברים

איך להצליח עם גברים

איך להצליח עם גברים?
נשים רבות תוהות כיצד הן יכולות להצליח עם גברים, כיצד הן יכולות לגרום לגברים להתייחס אליהן, להתאהב בהן ולרצות להיות איתן?
רובנו יצורים חמים הזקוקים לאהבה, למגע ולזוגיות, ולחלקנו קשה יותר מלאחרות להצליח עם גברים, למשוך את תשומת לבם של אלה שמוצאים חן בעינינו ולאו דווקא של אלה שאנחנו ממש לא רוצות בחברתם.
כמו כן לעתים קשה לנו לשמר מערכת יחסים עם גבר חלומותינו, אנו גולשות מהם ל"נוחיות" של קשר זוגי ומורידות את המגננות של השלבים הראשוניים, מה שגורם לעתים לקשר לאבד קצת מהקסם, חלקנו לוקחות לעתים את החיים ברצינות ייתרה, מתרגשות מדברים פעוטים או נכנסות לפינות דרמטיות שבראיה לאחור נראה לעתים שהיה אפשר לנהוג אחרת, שלא תטעו, אנו לא פועלות בוואקום, האשמה אינה עלינו בלבד והחלק של בן הזוג שווה לשלנו באי הצלחת מערכת היחסים ולעתים אף גדול יותר, אך כאן נעסוק בצד שלנו, בפעולות שעלינו הנשים לעשות כדי ליצור מערכות יחסים עם הגברים שאנו רוצות וכיצד לשמר אותן.

מראה חיצוני
הבה נתחיל מהברור מאליו, חשוב לדעת, כי לרובם המוחלט של הגברים חשוב מאוד המראה החיצוני, גברים ע"פ רוב הם יצורים יצריים מאוד והרושם הראשוני חשוב עד מאוד עבורם, כל אחד לפי טעמו.
אין הכוונה שכל אישה חייבת להיות דוגמנית-על על מנת שתוכל להצליח עם גברים, אולם אם את מעוניינת שגברים ישימו לב אלייך, עלייך להיות מטופחת, להשקיע במראה החיצוני – ללבוש בגדים שמחמיאים לך, להיות מאובזרת בצורה נאה, ובעיקר – להרגיש יפה, מפני שההרגשה הזו מקרינה על כל מי שמביט בך.

ביטחון עצמי
האמיני בעצמך, ככל שתאהבי את עצמך יותר, כך יוכלו אנשים רבים יותר משני המינים לאהוב את עצמך, עבדי על פיתוח הביטחון העצמי שלך, היעזרי לצורך כך במדריכים להעלאת הביטחון העצמי שניתן למצוא ברשת, קראי על התפתחות עצמית ועשי את המיטב להבין את הערך הייחודי שלך, את המתנות שלך לעולם, תקריני פנימה את האמונה שלך בעצמך והדבר יקרין לסובבים אותך, הרימי את ראשך, הסתכלי לאנשים בעיניים, הרגישי בנוח ליצור שיחות ולהשתתף בשיחות, היי פעילה בחברה ככל האפשר.

יוזמה
קחי יוזמה בכדי ליצור לעצמך את העתיד שאת רוצה, התאימי לעצמך את המקומות בהם נוח ליצור אינטראקציות עם גברים, צאי לבארים ומקומות בילוי בהם ישנן אינטראקציות כאלה, אם עדיין נוח לך יותר במרחב הוירטואלי, פתחי חשבונות באתרי ההיכרויות שמתאים לך, בין המוכרים והגדולים בישראל ניתן למצוא אתרים כמו jdate  או lovely או אתרי נישה כמו אלפא הפונה לאקדמאים או שליש גן עדן שפונה לקהל הדתי.
בנוסף ישנם המון פעילויות ברשתות החברתיות, ישנם קבוצות לפנויים פנויות, לגרושים וגרושות, לאלמנים ואלמנות או שילובים שונים, ישנן קבוצות המשלבות הכרויות עם טיולים או תחביבים אחרים.
בנוסף את תמיד יכולה לשלוח לחמך על פני המים, נשים רבות כותבות על עצמן ועל מי שהן מחפשות כפוסט בפייסבוק ומבקשות מחבריהן בפייסבוק למצוא להן התאמה, זכרי שיש המון מה לעשות וככל הנראה שעוד לא עשית את כל מה שאת יכולה בכדי למצוא את בן הזוג המתאים לך.

התנהלות במערכת יחסים
איך שלא תביטו באנשים כלל ובנשים בפרט, אנו יצורים שונים ומשונים, לכל אחת מאיתנו ישנו סט שונה של כישורים, רצונות, יכולות וקריזות.
היי מודעת לשלך, מה את יכולה ומה לא, מה קשה לך והיכן את שוחה בקלות, נסי לשפר את המקומות בהם פעולות עבר שלך גרמו לך להתחרט על דרך ההתנהלות והיי שלמה עם הבחירות הנכונות שלך, אל תתאבדי על קשרים שלא טוב לך בהם, אך בהחלט קחי אחריות ועבדי קשה יותר במערכות היחסים בהם את מאושרת ונאהבת, אל תיקחי את בן הזוג שלך כמובן מאליו גם כאשר אתם כבר זמן רב יחד ואת מרגישה בנוח, המשיכי להשקיע במראך החיצוני, בנושאי שיחה מעניינים ובפעילויות משותפות מהנות, גם כאשר המינון של הדברים הללו יורד חשוב לשמר שיגרת הנאה משותפת, אחד הטיפים הנפוצים ביותר הוא שימור ערב קבוע בשבוע לדייט זוגי גם כאשר אין זמן לזה.

 

"תמיד היה לך הכח יקירה, אבל היה עלייך ללמוד זאת בעצמך"
מתוך הקוסם מארץ עוץ