בית / זוגיות / איך להצליח עם נשים

איך להצליח עם נשים

איך להצליח עם נשים?
זוהי שאלה שגברים רבים היו רוצים להגיע לתשובה אליה, איך הם יכולים להצליח באמת עם נשים.
גברים רבים היו רוצים להצליח להשיג חברה ובת זוג בקלות או לפחות שתהיה להם התעוזה לפנות לנשים בקלות, אך הם אינם יודעים כיצד ליצור את הרושם הראשוני הנכון, כיצד לגרום לנשים להימשך אליהם וכיצד
לנהל נכון את הפגישות שלהם עם נשים כך שיובילו למערכת יחסים.
ישנם גברים הנוטים להיכנס לעמדה של "רודף", ולנסות לשכנע את האישה שמוצאת חן בעיניהם בעשרות דרכים, שכדאי להן לצאת איתם.
אולם לעתים אותו "מרדף" אחרי בת הזוג הפוטנציאלית משיגה את המטרה ההפוכה ויוצרות ריחוק ומיאוס במחזר המטריד.
יש נשים שכאשר הן מרגישות שגבר "רודף" אחריהן מרגישות לחוצות ואפילו מאוימות, ומעדיפות להתרחק ממנו.
יש הסוברים שעדיף לנסות פעם אחת ליצור אינטראקציה זוגית, רומנטית, ואחר כך לתת לאישה מרווח זמן לפני שמנסים שוב ויוצרים אווירה של הטרדה והצקה, מתוך תקווה שתרגיש שיש משהו מסקרן במחזר.

חשיבה חיובית
גברים אחרים פשוט פוחדים לגשת ולהתחיל שיחה עם אישה, מתוך מחשבה שהיא תדחה אותם, או שהם אינם טובים מספיק עבורה.
חשיבה זו מגבילה מאד את האדם, ראשית משום שמי שלא מנסה לא מצליח (או מי שלא נכשל לא מנסה) וכן בשל תאוריית המספרים הגדולים לפיה ככל שננסה יותר פעמים יגדל הסיכוי להצלחה גם אם הפער בין כמות הניסיונות לכמות ההצלחות גדול מאוד.
כדי להצליח עם נשים הגבר זקוק לחשיבה חיובית ולביטחון עצמי, שבפני עצמם יוצרים משיכה על ידי נשים רבות ונותן להן תחושה שיש מולן אדם חזק שניתן לסמוך עליו.

אז מה עושים בפועל כדי להצליח עם נשים?
ראשית דאג להרגיש טוב עם עצמך, אם אתה לא אוהב את עצמך, אף אחת אחרת לא תאהב אותך, תעבוד על המראה החיצוני ככל האפשר, שמור על אסתטיקה ברמה גבוהה בכל זמן.
שנית דאג להיות מעניין, גם אם באופן מלאכותי, למד לפחות 10 בדיחות בע"פ ונסה להשתמש בהן עם הקשר לסיטואציה ולא סתם "שמעי בדיחה", שנן מספר סיפורים מעניינים, שלב בהם סיפורים מעברך שמציגים צדדים מעניינים בך.
כמו כן אמץ תחביבים מעניינים, הם יכניסו עניין לחייך ויהפכו אותך לאדם פחות משעמם וגם כזה שיהיה מעניין לנהל איתו מערכת יחסים.
ההצלחה עם נשים מתבטאת ראשית ביצירת אינטראקציה עם נשים, מה שמכונה להתחיל עם נשים, לשם כך שנן נושאי שיחה ראשוניים שאתה חש איתם נוח, וותר על משפטי פתיחה רדודים מעדות ה"אבא שלך גנן" או "מה בחורה יפה כמוך עושה במקום כזה".. זה לא שהם כל כך גרועים כמו שצריך קסם מאוד מיוחד לגרום לדברים כה נדושים לעבוד.
שפר מיומנויות חברתיות על ידי בילוי זמן רב יותר בקבוצות חברים רצוי משולבות גברים ונשים.
פתח תעוזה, מצא את האומץ בתוכך ונסה לפנות לנשים, בין אם פנים מול פנים ובין אם ברשת, באתרי היכרויות או ברשתות חברתיות, שמור על שפה רהוטה בכתיבה וכבד את הנשים אליהן אתה פונה כדי לזכות בכבוד במענה מהן.
אל תתייאש כאשר לא תקבל מענה כלל או כאשר המענה יהיה שלילי ואף עוין, אתה נמצא בשוק תחרותי ושינם גברים רבים כמוך המחפשים זוגיות, מצא את הערך המוסף שלך והבלט אותו.
כאשר תחוש הצלחה נסה לשכפל אותה, פעל שוב באותה הדרך ושפר פעולות שלא צלחו בעבר.

יש מספיק מי שיטיל בכם ספק, אל תהיו חלק מהספק, האמינו בעצמכם ומצאו את הסיר המתאים לכם!